My day in Stockholm x)

Ja, har inga bilder just nu men min kompis ska fixa det xD Well det var kul och jag måste berätta i en underbar check-lista :)
*Sett en riktig Stockholms-stekare
*Varit på plattan
*Gått på knarktoa på burger king xD (allt vitt var självlysande)
*Insett att man inte bara kan gå över vägen hur man vill som här hemma
*Jagat Larry (duvor(massor))
*Provar roliga hattar och brillor
*Ätit gooo' pizza på pizza hut
*Gått vilse
*Gått i europas smalaste gränd
*Varit i riksdagshuset(trååk)
*Genomgått terrorist kontroll xD
*Varit på vasa museet
*Träffat en man som ville att vi skulle åka den FINA båten, det var en speciell båt för det var den FINA båten och man kunde ta kort från den FINA båten

*Köpt shorts
*Köpt Johny Depp almnacka
*Ätit på "Donken" (O_o)
*Sett Jesus i kostym på Åhlens
*Sett Sven Melander
*Kollat vakt paraden
*Blivit tillsagd av ngn efterbliven vakt där att "You are on the wrong side of the chain" xD?
*Ett hemskt pipande ljud i bussen som pep i säkert en timme Oo'
*Kollat på "What is eating gilber grape" och "Rånarna"
*Min bildlärare skulle härma den handikappade ungen i filmen men lät mer som chubaka i star wars xD
Hah xD Ja så var min stockholms resa i hope ypu like it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0