Tråkigt :/

Jag har tråkigt, denna veckan har varit grymt tråkig...visst det är bara tisdag..eller snart onsdag men ajaj. Det roliga är att jag har köpt min efterlängtade edward scissorhands tröja!!:D Yaya jätte fin ^^,
Scissorhands
Ingen bra bild men det är tröjan ni ska fokusera på¨:D
Men jag trår mitt liv har åkt ner i någon dal eller något men är på väg uppåt igen xD Seriöst man är skoltrött, det händer inget kul och jag vill ju bli vuxen och börja arbeta! Inte sitta vid skolbänken och lossas som jag vill lära mig algebra och geometri och allt det där! Oo' Jag vill skapa film inte läsa om fattiga och rika länder -_-' Men vad ska man göra? Har man något val NÄ. Och sen är ALLA över än. "Vad ska du välja för program?!" "Nu måste du fixa dina betyg så du kommer in på det programet du vill" Oo' *suck*  Det fattar ju jag med! Nej, jag kan ha IG i allt då kanske jag kommer in-_-' Och dom tycker JAG är IQ befriad! *suck* Jag har aldrig bett om att gå i skolan! Seriöst man lär sig bara massa onödigt, kolla bara på min mamma som hade femmor i det mesta i skolan men minns knappt inget från det hon lärde sig men hon lever ändå och har det bra! Så Whyyy!!??!  Men ska sova nuska upp tidigt och första lektionen är matte så himmelen väntar Oo' Cyya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0