Sova :P

Ja, klockan är 01.43 dags att sova? x) Men är det bara jag eller börjar våren närma sig? Det har ju varit runt noll grader några dagar, solen värmer och inte ett ända moln på himmelen :)  Nåja man kan ju alltid hoppas. Har kollat lite two and a half men avsnitt idag med :) Like<3 Men frågan är om man ska orka lägga undan datorn och sova lite? x) nja låter jobbigt xD  Men jag är glad för så fort jag får pengar ska jag köpa Edward scissorhands tröja!:D Och sen ska jag kolla på Alice i underlandet kanske på Måndag eller när min kompis fått pengar :D Nice huh? Sen är jag glá för jag får ju studiebidrag sen till hösten me´ :D Fast de e ju långt dig x) Men men :P
Men jag har ju haft extra spottlov så jag träffade en kompis från sthlm. Vi känner en som har en ladugård så vi var där lite :) Älskar det! Massa gosiga kor :D Vi har en egen som vi gosar mycke med. Fick ge en spruta till en kalv med :) Trodde det skulle vara lääskigt men det ver det inte ett dugg men det var det nog för kalven för jag tog tid på mig haha xD Men den lever fortfarande...eeh...aa...hah*kollar mig nervöst omkring*
Men när man berättar om något sånt här rynkar många på näsan och kommer med något i stil med"åh, äckligt"...Vad är det som är äckligt? Brukar jag säga"Med massa bajs och äckliga kor som stinker" *jag suckar och tänker*So what!? Den beskrivningen passar in på dig men jag säger inte att du är äcklig*men jag säger bara"Och?" haha nää men det är ungefär så det låter xD Och KOR luktar gott! "Ahha, du gillar lukten av bajs?" säger den översminkade stadsbon."Nej! Kor luktar kor! Det skulle du märkt skillnaden på om du inte hade proppat näsan full med doft granar som luktar ny bil din...!!!" *jagar den översminkade stadsbon med en yxa och skriker*
Haha jag borde sova nu xD Cya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0