Lalalaaa.....

Idag var man på ÖB o Rusta :P Jäääätee kull...nä men bättre än inget. Såg en poster på ÖB som jag ville ha men den fick jag inte -_____-' I morgon ska man ha utvecklingsamtal ännu roligare..NOT! Jag kan redan säga vad dom kommer säga "Du har inte godkänt i matte och idrott" "Var var du på den lektion?" *peka på min frånvaro lapp* "Vill du komma in på gymnasiet? Då kanske det är dags att du börjar anstränga dig lite" -_-' JÄTTE KUL!  För det är ju verkligen mitt fel att lärarna inte kan lära mig något Oo' "Men det är ju du som ska ta ansvar, du kan inte skylla på läraren" Nä men då kan man likaväl gå till skolan, få en bunt böcker sen åka hem så för man klara sig så bäst man vill eftersom det är elevernas ansvar Oo' Jag har gått på högstadiet i 3 år och dom har inte lärt mig matte hur kassa får man vara -_-'? "Man får ta hem och arbeta" Då säger jag som min rektor sa"Det ska inte behövas era lomhörda efterblivna träskallar!!!" (Hon sa inte exakt så :P) Aja, som nu märker har jag tråkigt och måste störa mig på någonting. Well, nu ska jag kolla hur mycket jag har på banken(förmodligen ingenting) men om jag har ngnt(jag har men det är egentligen spar pengar) så ska jag köpa en hårddisk i morgon :P Intressant va? Nä Cyyaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0