Fredagsmys failade

Mitt fredagsmys failade. Jag hade laddatner*host host* Alice in wonderland men det var ju as kass kvalite men det kollade inte jag så jag hade fixat popcorn och massa mys men sen funkade inte filmen normalt så jag hade laddat ner 2 ½ men men det tog ju hundra år på sig så de bidde ingen film :(
Sen kom jag på en annan sak, prins Carl philip liknar Orlando Bloom Oo' Tycker iaf jag, och det är nog kanske fler som tänkt på det men jag är efterbliven xD jag skulle nog säkert inte märka något om dom bytte plats xD hahah
carl philip/orlando
Men man säger ju att någonstans i världen finns det någon som nästan exakt liknar än :P Skulle va kul och se den som liknade mig...stackarn :/  Men men  va sjuk idag så kunde inte gå till skolan. Var ute med hunden med mamma och när jag gick klafsade det om mina skor xD var as blöt om fötterna kunde likaväl gått utan skor Oo' xD  Well Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0