Alice in Wonderland

Alice i underlandet
Förra veckan var jag och kollade på Allice in wonderland :D Underbar film<33  Älskar den måste se den fler gånger :)En av favorit scenerna är när dom sitter och dricker te och ngn ful gubbe kommer och den gråa haren (som är helt galen) säger" You are late for te!!!!" låter inte så kul men ni skulle sätt xD haha. Men DEN VAR JÄÄÄTTE BRA!!:D  Roligt att se Johnny depp i denna lite udda roll x) Tim Burton har lyckats igen! Halleluja! Han är ett geni, varför får han inget nobell pris? :O Orättvist!
Funderar på att köpa the mad hatters hatt ^^, Men jag har massa andra johnny depp/Tim burton grejer att köpa som:
*Edward scissorhands tröja(ska köpa så fort jag få pengar ^^,)
*Sweeney todd posters
*Jack sparrow stand upp poster
He-he ^^, Jag är inget freak jag visar bara min kärlek till filmens underbara värld :D Im totally gonna be a director  när jag blir stor x)  Yay, svengelska! xD Men inget slår Sibas(?) grej of the day xD Well im going to säng now så Cya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0