Vinter! Jippi -_-'

Woho! Vinter! 4 decimeter snö, kan det bli mycket bättre -_-' Ja, all denna snö! Varför kör ingen på min idé: Kör iväg snön till folk som inte har någon! Grekland, Afrika, Spanien, Califonien osv? Vad ska man skriva på en blogg? Hej jag heter Mimmie, jag är grundaren till denna meningslösa, fula, tråkiga blogg xD Yay! Försöker hitta någon smart-one som kan hjälpa mig att fixa bloggen så man slipper skämmas :P
Vill se Alice in wonderland :D Ett Tim Burton verk plus att johnny depp är med :) Han är en bra skådis 8D  För att bevisa att mitt liv är långtråkigt har jag sett alla avsnitt i serie 6-7 i Two and a half men ska ladda ner 5an o fyran  xD Går baklänges I know! xP Well nu ska jag glo tv! Ha det gott igelkott! CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0