Gymnasiet

Som vi alla vet...och med alla menar jag mig...har jag börjat gymnasiet, hoppas på att mina tre år kommer bli riktigt kul :) Börjat på Media på Per Brahegymnasiet. Klassen är bra, alla är trevliga men "Är" inte riktigt med någon på rasterna, men jag behöver inte det, det finns ju vissa människor som måste ha någon hela tiden men jag lider absolut inte av att vara ensam. Kom ihog på högstadiet hade jag en vän(för resten var idioter) och när hon var sjuk var jag liksom ensam, men jag hade inte det minsta problem med det, inte alls. Men alla lärare tyckte så synd om mig hela tiden...det var irriterande. Satt man på en bänk kom någon"Jasso, varför sitter du här ensam? Kan du inte gå och va med någon i din klass då?"  Oo' NEJ! För hade jag kunnat det hade jag ju för gud skull gjort det! *suck* Men iaf, lärarna är bra...men engelska läraren är lite skum för han viskar typ men annars är allt bra ^^, Jag går på en bra skola med, där alla ser ut som dom vill och ingen bryr sig ett dugg. På högstadiet kunde man inte gå igenom korridoren utan att folk stirrade på än. Nä, tack och lov slipper man högstadiet. Ganska soft att man får en laptop med :D Har inte fått den än dock...Men snart!
The bok of the day: Serien "Nyckelväcktarna" första boken heter "På ödets vingar" av Julia sandström...tror jag hon heter :P Rätt bra o spännande!
CYYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0