Ett tag sen nu:P

Ja,nu var det ett tag sen jag skrev men ja vad ska man skriva om?om hur tråkigt jag har?eller att jag var ute med hunden?eller att jag åt frukost? xP det är ju gött med sommar lov,så fort skolan börjar igen ska jag anmäla mig till lettlands resan :D hoppas man blir vald då!:D
 Skaffat ny mobil Nokia 3010 c tror jag det var :P eller något liknande:P
Dom 8 bästa filmerna du borde se:
*Sweeney todd
*Finding neverland
*Arn 1 och 2
*baksmälla
*Edward scissorhands
*pirates of the caribbean
*bröllops duellen
*50 first dates

Kommentarer
Postat av: ElwiiZ

HejHej , =) vad fin blogg du har! hah =)



hih , hejjs // RosaToaborsten xD

2009-07-21 @ 16:08:35
URL: http://thewonderkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0